niedziela, 22 lutego 2015

Rozdział 3

Wyglądał na pamiętnik i nim był. Wiem że nie wypada czytać, czyjegoś pamiętnika, ale moja pokusa była silniejsza. Otworzyłem i zacząłem czytać

,,01.12.2014
Nigdy nie sądziłam że będę pisać pamiętnik. Ale muszę, nie mam komu się wygadać. Rodzice ciągle są zajęci, a poza tym nawet nie wiem czy by mnie zrozumieli. No jasne, że nie przecież oni nie wiedzą jak to jest stracić osobę z którą chciałeś spędzić całe życie. Zabili go! Zabili Cody'ego. Jak mogli nienawidzę ich. 
A najlepsze, że to Luke i Mike moi byli najlepsi przyjaciele. A ich wytłumaczeniem było, że ich wkurzał. Teraz siedzą w więzieniu. Wczoraj była ta rozprawa w sądzie, ale nie poszłam. Ashton powiedział mi że skazano ich na 6 lat. Już dziś wiem jedno za 6 lat na pewno mnie tu nie będzie. Nie mam ochoty na nich patrzeć''. 

Kiedy przeczytałem ten wpis sam nie wiedziałem co mam o tym myśleć. Tyle pytań na raz. Przecież to stało się bardzo dawno temu, bo aż 8 miesięcy minęło od tego wpisu.
Co ta dziewczyna miała na myśli pisząc że na 6 lat jej tu nie będzie?
Chodziło jej o przeprowadzkę?
Czy o śmierć?
Postanowiłem czytać dalej

,,02.12.2014
Tak to dziś pogrzeb Cody'ego. On powinien żyć dalej. Na pogrzebie nie mogłam powstrzymać płaczu. Dobrze że był przy mnie Ash. Tylko on mi teraz został. Życie jest do niczego. Ludzie mogą pomyśleć że miłość szesnastolatków to tylko zauroczenie. Może u niektórych tak jest, ale nie było tak u nas. Z nami było inaczej, byliśmy że sobą 1 rok, 3 miesiące, 2 tygodnie. 
Tak wyliczyłam. Trochę to głupie ale taka prawda''

Po przeczytaniu kolejnego dnia jej życia coraz bardziej mnie to ciekawiło. Zobaczyłem na zegarek była już 3 p.m nie mam ochoty na obiad. Lepiej pójdę pozwiedzam okolicę

3 komentarze:

  1. Hejka. Zapraszam na nowy spis blogów na blogspocie, a mowa tu o Katalog Euforia http://katalog-euforia.blogspot.com
    Zgłoś swój blog do naszego katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww *.* Super rozdział, czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, więc będę trzymać kciuki i czekać na kolejny rozdział
    PS Jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do mnie ;-)
    http://show-me-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń